maandag 4 augustus 2014

Joy Anna Thielemans: ‘Liefst onenightstand met een échte man’

 
Joy Anna Thielemans: ‘Liefst onenightstand met een échte man’


In een interview met Humo vertelt Joy Anna Thielemans deze week over haar zomerplannen én haar liefdesleven. De 21-jarige actrice is nog steeds single na de breuk met groenman Bartel Van Riet, maar aan een onenightstand heeft ze blijkbaar nog niet gedacht.

‘Ik ben niet het type voor onenightstands; ik geef mijn lijf enkel aan mensen die ik graag zie’, zegt de sexy Vlaamse actrice en presentatrice Joy Anna. ‘Maar gesteld dat ik er wel het type voor was, dan zou ik het liefst doen met een échte man. Eentje die goed breed staat en heel ambitieus is, maar toch ook nog wat zorg nodig heeft.’

Collega-acteur Geert Van Rampelberg is volgens Joy Anna zo’n man. ‘Het probleem is dat ik hem al heel lang ken, dus het zou megaraar zijn om met hem iets te hebben.’ Matthias Schoenaerts en Vincent Kompany keurt Thielemans dan weer af wegens te breed en niet ruig genoeg.
 
Gérard Pique kan haar dan weer wél bekoren: ‘‘Ik zag hem spelen tijdens het WK voetbal en dacht ‘Haloow’. Toch jammer dat Spanje zo snel uitgeschakeld was: ik had hem graag zijn T-shirt eens zien uittrekken na een wedstrijd.’’ Lees het volledige interview met Joy Anna Thielemans in Humo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten