vrijdag 10 januari 2014

Joy Anna Thielemans over haar eerste keer: "Ik was 15 en zat drie weken in Mexico"


Joy Anna Thielemans over haar eerste keer: "Ik was 15 en zat drie weken in Mexico"

Joy Anna Thielemans speelt intussen al 2,5 jaar Jana in 'Thuis', maar daar moet ze het nu zonder haar tv-lief Bram stellen. "Bij die allerlaatste scène waarin we afscheid namen, stonden we daar niet als Bram en Jana. We stonden er als Bert en Joy. We dachten allebei: 'Verdorie, dit is écht het einde...'", zegt de 21-jarige actrice in 'Dag Allemaal' over het vertrek van Bert 'Bram' Verbeke. "Toen ik die aflevering op tv zag, heb ik zelfs gehuild. Ik mis hem enorm op de set."

Voor de camera kussen met haar beste maatje vond Joy Anna Thielemans niet echt raar. "Dan zaten we in onze rol. Ik heb nooit gedacht dat het Joy was die Bert kuste. Al een geluk, dat zou gênant zijn geweest. Er zijn wel mensen die ons allebei kennen en die het wat vreemd vonden dat wij als vrienden op café konden zitten nadat we een hele dag samen bijna naakt in bed hadden gelegen om een bepaalde seksscène te filmen. Maar wij dachten daar verder niet bij na."

Van haar schare fans krijgt ze af en toe eens rare voorstellen. "Zo heeft op de 'Thuis'-dag een man mij eens ten huwelijk gevraagd! Die zal dat waarschijnlijk niet écht gemeend hebben, maar 'k vond het wel plezant. Nu ik opnieuw single ben, merk ik dat mannen op café meer interesse tonen. Maar misschien zie ik dat verkeerd en komt het omdat ik totaal niet op andere mannen let wanneer ik in een relatie zit. Want ik krijg eerlijk gezegd altijd wel mailtjes met voorstellen om eens iets te gaan drinken en zo. Oók toen ik nog met Bartel (Van Riet; nvdr) was."

"Vrienden minstens vijf jaar ouder"
"Ik heb het wel voor oudere mannen, mijn vrienden zijn allemaal minstens vijf jaar ouder", gaat de populaire en sexy actrice verder. "'t Heeft bij mijn weten dus niks te maken met een vadercomplex of zo. Ik heb me altijd al ouder gevoeld dan ik ben. Op m'n zeventiende ging ik alleen wonen. En voordien was ik heel vaak alleen thuis, mama had een drukke job. Ik was heel jong al behoorlijk zelfstandig, en sindsdien heb ik me altijd meer op m'n gemak gevoeld bij mensen die ouder zijn dan ik."

Joy Anna Thielemans beleefde haar 'eerste keer' al toen ze vijftien jaar oud was, maar spijt heeft ze daar niet van. "Ik zat toen drie weken in m'n eentje in Mexico, om Spaans te studeren aan een universiteit. Daar ontmoette ik een knappe jongen en met hem had ik dus de eerste keer seks. Vijftien is misschien jong, maar voor mij was 't het perfecte moment. We hebben nog steeds contact, hij is nu filmmaker in Mexico. We hebben 't er al over gehad dat we ooit samen een film gaan maken. Maar we zien wel, hé..."

Joy Anna Thielemans ontmaagd tijdens kort avontuur in Mexico

Een van dé sterren van 'Thuis', Joy Anna Thielemans, heeft sinds kort afscheid moeten nemen van twee mannen in haar leven. De ene had ze graag op professioneel, de ander op relationeel vlak.
Sinds Bram vertrokken is bij de populaire één-reeks 'Thuis', moet ze 't stellen met een setmaatje minder. En haar groene jongen Bartel is uit haar relationele leven verdwenen. Allemaal zeer spijtig natuurlijk.

Maar da's dus 't heden. Joy Anna Thielemans gaat in 'Dag Allemaal' ook een stapje terug in 't verleden. Zo praat ze over haar eerste keer seks. Op haar vijftiende was 't prijs: "Ik was toen drie weken in m'n eentje in Mexico, om Spaans te studeren aan een universiteit. Daar ontmoette ik een knappe jongen, en met hem had ik dus de eerste keer seks. Vijftien is misschien jong, maar voor mij was 't het perfecte moment."

Ook merkt de actrice dat, sinds haar breuk met Bartel, dat ze nóg meer in de smaak valt bij de venten en op café nóg meer aandacht krijgt dan anders: "Als ik op café ga, merk ik dat mannen meer interesse tonen. Maar misschien zie ik dat verkeerd en komt het omdat ik totaal niet op andere mannen let wanneer ik in een relatie zit. Want ik krijg eerlijk gezegd altijd wel mailtjes met voorstellen om iets te gaan drinken en zo. Oók toen ik nog met Bartel was."

Meer over Joy Anna Thielemans lees je deze week dus in 'Dag Allemaal'...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten